Serwis EVOLVEO
Serwis EVOLVEO
SisKomp - autoryzowany serwis gwarancyjny produktów Evolveo.
Serwis pogwarancyjny ( po upływie okresu gwarancji) lub serwis nie objęty gwarancją (w przypadkach mechanicznego uszkodzenia sprzętu) realizuje firma Abacus Electric, s.r.o. (np. pęknięty wyświetlacz w nawigacji). W przypadku zgłaszania prośby o serwis pogwarancyjny / nie objęty gwarancją (płatny) najpierw prosimy się skontaktować z kierownikiem serwisu pod adresem emailowym siskomp@siskomp.pl. Z nim należy uzgodnić możliwość lub brak możliwości naprawy, koszt naprawy, termin i inne warunki realizacji serwisu.
Uwaga. Podany adres email nie służy do wsparcia technicznego, ale wyłącznie do uzgodnień warunków realizacji serwisu pogwarancyjnego. Informacje i porady dotyczące produktów należy szukać na stronie www.evolveo.eu w rozdziale FAQ przy poszczególnych produktach, ewentualnie u sprzedawcy, u którego dany sprzęt został zakupiony. Rozdział FAQ jest regularnie aktualizowany, dlatego należy śledzić nanoszone tam zmiany, szczególnie w przypadku rozwiązywania jakiegoś problemu technicznego. Prośby o wsparcie techniczne wysyłane na adres e-mail serwisu pozostaną bez odpowiedzi. Dziękujemy za zrozumienie.
ul. Horbaczewskiego 7
54-130 Wrocław
NIP:8942940523
REGON:020743381
Tel. +48 71 / 7896326
tel/fax: +48 71 / 7896326
tel kom: 501 811 927, 693 559 222
email: siskomp@siskomp.pl